Βασικά στοιχεία του Android Studio

Κατηγορίες: Android Studio
Επιθυμητά Μοιραστείτε
Κοινοποίηση Μαθήματος
Σύνδεσμος Σελίδας
Κοινοποίηση στα Social Media

Σχετικά με το μάθημα

Εμβαθύνετε στην ανάπτυξη Android με το δομημένο μάθημά μας. Από την κατανόηση των βασικών αρχών του Android Studio, την κατανόηση των αρχών σχεδιασμού εφαρμογών, μέχρι την αποσφαλμάτωση και τη δοκιμή σε πραγματικές συσκευές, αυτός ο ολοκληρωμένος οδηγός ανοίγει το δρόμο για τους εκκολαπτόμενους προγραμματιστές. Με αποκορύφωμα ένα πρακτικό έργο και μια αξιολόγηση, είναι η απόλυτη πηγή για όσους φιλοδοξούν να δημιουργήσουν εφαρμογές Android. Επιπλέον, με περαιτέρω συστάσεις εκμάθησης, είστε έτοιμοι για μια πορεία συνεχούς ανάπτυξης στον κόσμο των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας.

Τι θα μάθετε;

  • Θα γνωρίσετε τα βασικά στοιχεία του AndroidStudio και την βασική δομή μιας εφαρμογής για Android.

Περιεχόμενο Μαθήματος

Μάθημα 1: Εισαγωγή στο Android Studio
1. Τι είναι το Android Studio; 2. Ρύθμιση του περιβάλλοντος ανάπτυξής σας. 3. Επισκόπηση της διεπαφής του Android Studio. 4. Δημιουργία του πρώτου σας έργου.

  • Τι είναι το Android Studio;
  • Ρύθμιση του περιβάλλοντος ανάπτυξής σας
  • Επισκόπηση της διεπαφής του Android Studio
  • Δημιουργία του πρώτου σας έργου
  • Ανάθεση εργασίας

Μάθημα 2: Κατανόηση της δομής του έργου
1. Επισκόπηση της δομής αρχείων και φακέλων. 2. Αρχεία Gradle και η σημασία τους. 3. Το αρχείο manifest: Τι είναι και γιατί είναι σημαντικό. 4. Κατάλογος πόρων: drawables, διατάξεις, τιμές.

Μάθημα 3: Βουτιά στις δραστηριότητες και τις διατάξεις
1. Τι είναι οι Δραστηριότητες και ο κύκλος ζωής τους; 2. Η διάταξη XML: το οπτικό σχέδιο της εφαρμογής σας. 3. Σχέση μεταξύ μιας Δραστηριότητας και της διάταξής της. 4. Δημιουργία της πρώτης σας Δραστηριότητας και διάταξης.

Μάθημα 4: Σχεδιασμός διατάξεων με προβολές
1. Εισαγωγή στις προβολές και στις ομάδες προβολών (ViewGroups). 2. Συνήθως χρησιμοποιούμενες προβολές: • TextView • Κουμπί • EditText 3. Προσθήκη προβολών στη διάταξή σας χρησιμοποιώντας XML. 4. Χαρακτηριστικά και ιδιότητες των προβολών.

Μάθημα 5: Σύνδεση προβολών XML με κώδικα Java
1. Η μέθοδος findViewById(): Τι είναι και πώς λειτουργεί. 2. Δήλωση και αρχικοποίηση των προβολών στη δραστηριότητά σας. 3. Δημιουργία διαδραστικών προβολών: Προσθήκη ακροατών κλικ. 4. Χειρισμός των εισόδων του χρήστη από EditText.

Μάθημα 6: Κάνοντας την εφαρμογή σας διαδραστική
1. Ρύθμιση συμβάντων κλικ σε κουμπιά. 2. Ανάγνωση εισόδου από EditText και εμφάνισή της σε TextView. 3. Εμφάνιση μηνυμάτων Toast. 4. Δυναμική ενημέρωση των προβολών με βάση την είσοδο του χρήστη.

Μάθημα 7: Βασικά στοιχεία αποσφαλμάτωσης
1. Χρήση του Logcat για αποσφαλμάτωση. 2. Κατανόηση των αρχείων καταγραφής του Android (π.χ. debug, info, error). 3. Ορισμός σημείων διακοπής και χρήση του αποσφαλμάτωσης. 4. Συνήθη σφάλματα που αντιμετωπίζουν οι αρχάριοι και πώς να τα επιλύουν.

Μάθημα 8: Βελτίωση του UI της εφαρμογής σας
1. Διαμόρφωση και θεματοποίηση της εφαρμογής σας. 2. Χρήση προσαρμοσμένων γραμματοσειρών και χρωμάτων. 3. Σχέδια διάταξης: Γραμμικές, σχετικές και περιοριστικές διατάξεις. 4. Βέλτιστες πρακτικές για το UI/UX.

Μάθημα 9: Εκτέλεση της εφαρμογής σας σε μια συσκευή
1. Διαμόρφωση εξομοιωτή Android. 2. Εκτέλεση της εφαρμογής σας στον εξομοιωτή. 3. Ρύθμιση της φυσικής σας συσκευής Android για ανάπτυξη. 4. Εκτέλεση της εφαρμογής σας σε φυσική συσκευή.

Μάθημα 10: Τελικό έργο: Απλή εφαρμογή εγγραφής χρηστών
1. Δημιουργία της διάταξης για την εγγραφή (πεδία Name, Email, Password και ένα κουμπί Submit). 2. Ανάγνωση της εισόδου του χρήστη και επικύρωσή της. 3. Εμφάνιση των δεδομένων εισόδου σε μια σελίδα επιβεβαίωσης. 4. Συμβουλές για την περαιτέρω επέκταση του έργου.

Αξιολόγηση στο τέλος του μαθήματος και περαιτέρω μάθηση
1. Κουίζ πολλαπλής επιλογής με βάση τα μαθήματα. 2. Συνιστώμενοι πόροι για βαθύτερη μάθηση. 3. Καθορισμός μιας διαδρομής: Πού να πάμε από εδώ και πέρα;

Extra

Αξιολογήσεις & Κριτικές Μαθητών

Καμία κριτική ακόμα
Καμία κριτική ακόμα